Alla inlägg under december 2013

Av Julia - 14 december 2013 19:45

December månad, drygt en vecka kvar till jul... Har massvis att hinna göra innan dagen kommer..


I torsdags hade jag teoriprov, var super nervös! Men jag fixade det!! Fick 59 poäng! Nu är det bara uppkörning kvar.. Väldigt nervös för den nu, lär väl göra bort mig bara för att jag är så nervös! Skulle ju vart guldvärt å få körkortet innan jul! Kunna åka vart man vill när man själv känner för det!   


Denna helg går åt till att övningsköra, baka, å fixa allmänt inför julen.. Jag längtar! Ska bli så mysigt att fira jul hemma i kvarnstugan, syrran med hennes familj, sambons föräldrar, bror å farföräldrar. Kommer dock sakna älskade mamma som ej kan komma ner denna jul..   


Hästarna har de bra i hagen, snart får dom nog fyra nya kompisar!  Ska bli spännande! De var så gosiga idag! gammelMacken verkade dock lite seg.. men är man 29 bast får man väl vara tröttis ibland :) Jaxx var gosig å social som alltid! Nu blir det glögg, film å mys med svärföräldrarna å älski. 

Presentation


En tornedalstjej som sökte lyckan i Småland och fann den

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv några rader!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards