Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Julia - 23 augusti 2013 17:17

Tjenixen.. Denna dag började värdelöst.. Killen hade lämnat hemma vovven, och då den inte är rumsren var det inte trevligt och vakna upp på morgonen.. Visste heller inte om att han skulle stanna hemma med mig så jag hade lämnat sop påsen i hallen, och denna hade vovven självklart vart å rotat i... När jag väl fixat det rent igen och rastat vovvarna käkade jag frulle och la på radion som jag nu är så glad i. dammtorkade och diskade lite och sedan åkte jag till Bro och drack kaffe med svärmor och killen.


Nu har jag suttit i x antal timmar och sökt jobb, uppdaterat min profil på AF och även ringt några ställen. ett av ställena ligger här i närheten och personen jag pratade med var mycket trevlig och sa att det kanske behövde folk, och att jag borde ringa igen på måndag då den person som har hand om personal skulle vara tillbaka. Jag blev överlycklig, kanske finns det en chans, nu äntligen, och så nära! Jag håller tummar å tår att detta kan bli något bra! 


I förrgår var jag i bro och fixade bland hästsakerna, städade även ur hela stallet som var mycket dammigt... Strax ska jsag ut dit igen och även kolla till hönsen. Vi har så härligt väder så det är inte skoj att sitta inne.. 


För övrigt har jag mått rätt så bra de senaste dagarna.. Jag och syster diskuterade mycket om mina problem när jag var där senast och det var mycket behövligt. 


Det är fredag idag, men det känns inte alls som det. . känns som vilken dag som helst.. Fredagar för mig ska vara lite speciella, käka gott och göra något roligt, men tror det blir de gamla vanliga denna fredag. Inte för att de är fel med de heller.. Rastlöshets känslan kommer krypandes mer och mer och tror jag måste sätta igång och göra något vettigt nu. Övningsköra hade suttit fint..... synd jag varken har bil eller handledare här. 



Hur som helst, ha en fin och mysig fredag folk, nu ska jag ut i #solen och få lite #energi

Presentation


En tornedalstjej som sökte lyckan i Småland och fann den

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv några rader!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards